Mybabyys Kızlar bu hap tehlikeli mi ya her felan dıo açıklamasında anlayamadım yanı herhangi bir yan etkısı varmı kullanan an nişler??
Darya94 Mybabyys ben 8. Haftaya kadar kullanmıştım herhangi bir zararı olmadı zaten düşük ihtimali olmaması için veriliyor diye biliyorum . Siz ne amaçlı kullanıyorsunuz
Koala_ Mybabyys hayır neden olsun ki? 2 ay kullandım ben hamile değilseniz regliyi ve hormonları düzenliyor, o sırada hamile de kalirsanız bebeğin tutunmasına yardımcı oluyor benim doktorum bu şekilde acikladı. Siz neden kullanıyorsunuz ?