Ktnrovr Tdap aşısı dediler sağlık ocağında 30+2 deyim yaptıran var mı, veya yaptırma gereği duymalı mıyım tetenoz aşısı yaptırdığımda doktorum 2. Dozuna gerek yok evde doğum yapmayacaksan tek doz yeter demişti ama sağlık ocağında çok ısrar ediyorlar
Aleynanaz Ktnrovr ben yaptırdım 24.haftamda herhangi bir sorun olmadı doktorum bana aşılarını düzenli yaptır dedi sadece kolum bir kaç gün Ağrıdi o kadar
deryakrgz Ktnrovr bende yaptırdım 17+2 haftalıkken. Bende bebeğin kalp atışı dinleyip yapıldı. Herhangi bir sorun yaşamadım. Sadece iki üç gün üzerine yatamadım ağrım oldu malesef ki..
Su123 Ktnrovr yaptırmadım bugün gidip istemediğime dair imza verdim ilk gebeliğimde olmadım bunda da olmak istemedim bana saçma geliyo artık
Ktnrovr deryakrgz tetenozu bende yaptırdım ilk dozunu o haftalarda ikinci doz vakti geldiğinde tetenozunda içinde bulunduğu toplamda 3 farklı aşı olan içinde Tdap aşısı denildi 30+3 yetim ve hiç yaptırmadım yok doktorum tetenozdan dolayı yek doz yeterli dedi
Ktnrovr Su123 tetenoz ilk doz oldum doktor yeterli dedi şimdi Tdap aşısında tetenozda var boğmacada ama yaptırmadım yok açıkçası artık güvenilmez oldu her şeu
Su123 Nesli006 doktorum tek doz yapmamı istedi tetoz oldum tdad aşısı olmadım kızımda olmadım gebeyken bunda da istemedim kızımda da tek doz tetenoz oldum bir sorun yaşamadım
byk0606 Ktnrovr Bana kadın doğum doktorum 2 dozuda yaptır dedi yaptırdım. Yaptırma deseydi yaptırmazdım. Sağlık ocağı kontrollerini çok ciddiye almıyorum açıkçası. Çağırdıkları her zaman gittim ama test vs yaptırmadım orda hiç. Doktor ısrarla aç gidip kan vermemi değerlerime bakacağını söyledi, zaten her zaman düzenli yaptırdığımı sonuçlarımdan kontrol etmesini istedim. Öyle tansiyon ölçtürüp, tartılıp geliyorum. 2 doz td adult oldum doğumdan sonra 3e çağırdılar doktoruma soracam git derse giderim.
ipos Ben yaptırdım. Boğmaca maalesef çok göç aldığımız için yenidoğan bebeklerde çok sık görülmeye başlanmış o sebeple koruyuculuk açısından önemli 27. Haftada en çok koruyuculuğu olduğunu söyledi doktorum
Su123 Ktnrovr evet yani ne bileyim pek inandırıcı değil hemşire hatta ne olduğunu biliyormusunuz diye dalga geçer gibi konuştu iyi had bildirdim bende ona
Ktnrovr Aleynanaz zaten hamilelik sürecini etkilemiyor, doğum sonrasında ki süreç için yapılıyor bildiğin kadarıyla. Ama sistem öyle bir şey olmuş ki aşıların içine ne koyduklarını düşünür olduk bilmiyorum doktoruma sormayı unuttum olayım mı diye Tdap aşısı devlet hastanesi olduğu için arayıp sorma şansımızda yok
Ebuses Gebeliğimin basındayım ama aşı yaptırmayı düşünmüyorum, dediğiniz gibi içeriklerine baktığınızda yarardan çok zarar görüyorsunuz Allah korur bebeği önceden aşı mı varmış yeni yeni şey çıkardılar dış ülkelerin çoğunda yasaklı olan bu aşılar nasıl ülkemizde zorunluymuşcasına ısrar ediliyo aklım ermiyor malesef..
Ktnrovr Ebuses evet ben bir doz tetenoz olduğum için bile pişmanım, sanırım sadece acısı yanıma kar kaldı. Ben test bile yaptırmadım ikili üçlü allahtan gelen başımız üstüne
omerimaskim 22.haftada oldum, tekrar bir doz da tetanoz olmamı istedi doktorum. Yakında bir doz daha olurum. Benim aşırı kolum ağrıdı, üzerine yatamadım, eşimin eli değse zıplıyordum. 4-5 gün sürdü ağrısı.