minnakhanimmm
Ya kesinlikle doktorada aynısını söyledim genetik doktoruna amacım sizi eleştirmek değil ama yazık değil mi o anne babaya dedim aynı şeyleri yaşatmak dedim bana dediği gebeliklerin yüzde 40i sağlıksız olur hangi birine bakılacak diyo bütçe ve personel olarak dedi.
Ya birde biz eşimle uzaktan akrabayiz ona rağmen bakmadı. Yarın kürtaj sonrasi doktor kontrolum var özelde doktorum da degistircem perinatolojiye gidicem ondan rapor isteuim o zaman
Ha bir de dedim ki madem öyle pıhtılaşmaya bakalım
Bilimsel makaleler gösteriyor ki pıhtılaşma ilacı kullanan bir gebe ile kulllanmayanin düşük yapma olasılığı aynı eee o zaman bu insanlar boşa mı ilaç kullanıyor pıhtılaşma olunca kan plesanta da kalıp engellemiyor mu bebegi ya beynim o kadar doldu ki herseye sinirlendim