ertonunannesi23 Şuan için normal gözüküyor 38+6❤️ Düzenli sancılarım var açıklık yok bekliyoruzz tabi açılma olmazsa sezaryenle olabilir
Nurhat_21 HacerSahin61 aynı gün doğuracazzzz bende 5 mayisa gün aldım bugün hayırlısıyla ikizlerimi kucağıma Alaçam😁
Sevay1 Acaba bana 5 mayısamııı gün verir 2 mayısta cagirdi gün vermek icin bebek 35. Haftada 2900 kiloydu simdi kac olmustur acaba 37 deyim