Temizlik vs yapmam yasak normalde ama bende oturabilen biri değilim ev toz kızım var bide günlük bulasık vs topluyorum dün evi süpürdüm sildim toz aldım ama dünden beri bacaklarım karıncalanıyor belim ve karnımın altı agrıyor kanamam yok çok şükür ama normal akıntı olur ya bugün çamur gibi bir akıntı vardı sabah uyandığımda (sadece sabah) iki tane bebeğimi 16 haftalık kaybettim korkuyorum acaba bişey oldumu diye başına gelen oldumu acaba birde hastaneye gidemem şimdi şehir hastanesi bakıyor sadece oranın acil doktorları da iyi değil malesef yarın kendi doktoruma gidicem tahlillerim çıkmıs muane etmesini de isticem