Aygn Kızlar doktorum 3 hafta sonra gel demişti en son ki kontrolde ama benm bazı aksaklıklar var 4.hafta gitsem birşey olur mu ki 4.hafta gitmiş olsam 26 haftalık olmuş olacaz