ppmerlina ben ilk oğlumu 2021 de kucağıma aldım çok memnun kaldım Mehmet bora bozgeyik idi doktorumuz şimdi 29 haftalık hamileyim yine bucaya gidiyorum doktorum Muhammed Cevat Şerif ilk öğrendiğimde oraya gittim halla da takipteyim çok babacan iyi Bi doktor bu bebeğimi de o hastanede doğum yapcm ve doktorum o kdar güzel Bi doktor ki içeriye girdiğim gibi ne sormak istiyor isem soruyorum o beni bilgilendiriyor tüm sorularımı cevaplıyor erken doğum tehlikem oluştu diye eşimi bille içeri alıp konuştu özel olarak