Koala_ Ece1238 incinmeyin bana ama bu isimleri her 10 kız çocuğundan 6 sında duyuyorum artık. Bence çoook daha güzel isimler var ,Eliz i cok beğendim onu ayrı tutuyorum🩷
Alparslanmom Ece1238 Ahh bu kız bebek ismi seçmek ne zormuş ne ince bir işmiş 😆 Bende İlay ve Umay arasında gidip geliyorum arada Asya diyorum 😆
Ece1238 Koala_ Malesef isim koymak o kadar zor ki butun isimlerden var sizin aklınızda güzel kiz ismi varsa söylerseniz sevinirim 🙂
Koala_ Ece1238 İlay ( kızımız olursa koyucaz ), Sima, Beren, Alçin,İlkim bunlar benim çok sevdiğim isimlerden belki sizinde içinizin ısındığı biri olur 🤗🩷
Alparslanmom Koala_ Çok güzel olmuş isim uyumu bende İlay ismine daha yakınım ama İlayda ile karışır mı ya da Nilay derler mi diye bi geriliyorum 😆
Koala_ Alparslanmom ben bir kez duydum hiç karışmıyor. Çok net İlay ismini seçmiştim. Umarım bebişinize ona şans getirecek güzel bir isim seçersiniz sağlıkla gelsin 🫶🏻🤗