Kızlarr 38 haftalık olduk ilk gebeliğim, bebeğim ters olduğu için doktorum sezaryen için gün verdi 1,5 mayıs arası istediğin gün yapalım dedi 3 mayıs olsun istedim hem hafta sonuna denk geliyor asla aklımda sezaryen yoktu çok korkuyorum hep normal doğum istedim ama oğluşum ters gelmeyi tercih etti içimde bi korku var tabi kişiden kişiye değişebilir ağrısı, acısı ama tecrübesi olanlar sezaryen doğumu anlatabilir mi korkmamı gerektirecek bir şey var mı