Edasude canım merhaba bende geçen sene 6 ay arayla ovitrelle vuruldum ama maalesef ikiside olumsuz sonuçlandı. Kendimi dinlendirdim bu süre zarfında doğal yolla olur belki dedim yine olmadı.
Nasipse mayısta gonalf+ovitrelle ile aşılama olacak.
kendinizi üzmeyin lütfen bende bu yoldan geçmiş biri olarak geçen seneki bu sürece başlamadan önceki fotoğraflarıma bakıyorum da ne kadar da çöktüm stresten inanın. En iyi doktora giderek daha sağlıklı bir yol izlemenizi öneririm.
İnşallah mayıs ayı size de güzelliklerle gelir.