Hiranur_2180 Meral_63 hayırlı olsun ama 2 gün sonra ve ya 4 gün sonra tekrar kan verip yükselmeye bak
Feyyzaa Meral_63  seninkine benziyor galiba benimki de 🫣
Gylcu Meral_63 teşekkür ederim ben bu gün 6 gün kala yaptım benzer çıktı bi kaç gün sonra tekrarlarım
Meral_63 Hiranur_2180 aynen öyle yaocam artık sağlık ocağına gidip gel yaoacam artık sağ Salim kucagima alim yeter bi düşük yaptım zaten 8 haftalıkken kalbi durmuştu yerle bir oldum rabbim kimseye evlat acısı göstermesin çok zor 🥹🙏🏼
Nurglll Meral_63 hayırlı olsun ama değeri düşük. İstersen iki gün sonra tekrar kan ver eğer değer yükselirse gebesin inşallah. Ben beta HCG 10 olmasına rağmen regl oldum kimyasal gebelik geçirdim yani
Meral_63 Feyyzaa ayni ben kan ver hemen haber et olur mu hayırlı olsun inşallah 🥲 doğum arkadaşi oluruz 🥲