BengiK Minik_04 4+6 cihazla alakali geliboluda devlete gitmistim o da alttan bakmisti. İstanbulda medicalpark da tas devri cihazi kullaniyor o da direkt alttan bakti. Normalde medicanaya gidiyorum o hep ustten bakiyor (onceki gebeliklerimden)
Minik_04 BengiK keske izin vermeseydin ya alttan muayene bazen gebeliğe hasar veriyo aslinda gebeliğin başlarinda hic alttan muayene yapmamaları lazim ya
adatuna Minik_04 aslında yanlış bilgi alttan muayne bebeğe zarar vermez, verse tüm doktorlar yapmazdı🙂diğer hamileler korkup yaptırmazsa diye yazmak istedim
adatuna Minik_04 önermeyen doktor görmedim canım karından görünmezse bakıyorlar bebeğe de zararı yok doktoruna sorabilirsin 🥲
Tatlisanne42 Minik_04 yani istemezsen alttan baktirma bence eğer kalp atışı duyulmuyorsa git başka doktra karından baktır alttan hiç bir şekilde baktirma derim eğer ki 8 9 haftaliga kdr duyulmuyorsa kalp atışı ozmn baktır onun haricinde asla alttan baktirma
Minik_04 Tatlisanne42 bnde senin gibi düşünüyorum bekliycem hesaplamaya gore 2 hafta sonra 7 haftalik olucak o zmn gidicem olursa ztn hem kese gorulur hemde kalp atisi duyulur
Tatlisanne42 Minik_04 aynn canım git bklm ins keseyi de bebegide görürsün kalp atisinida duyarsın sağlıklı bir şekilde alirain inşallah