Merhaba anneler hamileliğim boyunca buradaki pozitif doğum hikayelerini okudum bana iyi geliyordu o yüzden şimdi de kendi hikayemi yazmak istedim. 38+5 haftalıkken 15 Nisan Salı günü nişanım geldi çok hafif gün içinde adet sancısına benzer ağrılar hissettim. Nişan bi seferlik değildi akıntım sürekli pembemsi gelmeye devam etti. 16 Nisan Çarşamba günü her zamanki saatlerde uyandım ve hafif adet sancısını hissediyordum ara ara. Ertesi günü perşembe günü de 39+0 kontrolümüz vardı. Gün içinde şiddetlenmesinden korktum çünkü tam da o gün eşim baya uzak mesafe bir şantiyeye gitti. Bu arada bu ağrıların doğum sancısı olup olmadığını anlamaya çalışıyordum hatta burada başlık açıp sordum herkes doğum sancısı olsa anlarsın dediği için kendimi gözlemlemeye devam ettim. Uygulamadaki kasılma sayarı açtım her sancı geldiğinde kaydettim 5 dkda 1 geliyordu ve 40 saniye sürüyordu ama kesinlikle dayanılmaz değildi hafif adet sancısı gibiydi. Sancı geldiğinde derin nefes alıp verıyordum bu şekilde zorlanmadan akşama kadar gelen sancıları karşıladım. Hep 5 dk 1 olarak sürdü akşama kadar. Akşam eşim geldi sancılarım şiddetli olmadığı için erkenden hastaneye gitmek istemiyordum sancılarımı evde çekmek istiyordum ve ertesi günü sabah kontrolumuz vardı sabaha kadar bekleme niyetindeydim ama bir yandan da çok düzenli olduğu için hastaneyi arayıp sorduk. İlk gebelik olduğu için ve sesimin telefonda iyi geldiğini söyleyerek açılmamın muhtemelen çok olmadığını istersem sancılar sıklaştığında gelebileceğimi söylediler. Geceye doğru sancılar sıklaştı ve şiddetlenmeye başladı. Ben dayanabildiğim kadar dayanmaya çalıştım 3 dkda 1 e falan düştüğünde tekrar bi duşa girdim hazırlandım en son 2 dk 1 e düştü ve artık nefes egzersizleri rahatlatmıyordu. Hastane için yola çıktık gece 3 falandı. Hastaneye girdik nöbetçi doktor muayene etti 7 cm açılmam olduğunu söyledi yatış verdi. Biz işlemleri yapıp odaya çıkana kadar açılmam 9cm oldu. Doktorum arandı hemen geleceğini doğumhaneye geçmemiZi söylemiş. Odada hiç durmadım takılarımın hepsini çıkarmam gerektiğini söylemelerine rağmen piercinglerimi çıkarma fırsatım bile olmadan doğumhaneye geçtim. Bu arada ebeler şaşkındı 9 cm açıklıkla böyle sakince gelmeme. 3.31 de yatışım yapıldı ve 04.26 da oğlum doğmuştu.Sadece Yarım saati doğumda geçmişti. Hızlıydı ama tabiki zorlanmadım diyemem sancılarımı çok güzel karşılamıştım ama doğumda kontrolü kaybetmiştim çünkü doktorum geldi ben muayene edecek sanarken ittir bebeğini dedi şok oldum doğum başladı mı dedim. Doğum bitecek doğum başladı mı diye soruyorsun dedi güldü. Ben hiç nefes alayım ıkınayım kafasına giremedim bi anda neyin içine düştüğümü anlayamadım çünkü. Karnıma bastırdılar o biraz kötüydü ve ben kontrolü elime alamadım çok güzel ıkınamadım ama ona rağmen yarım saat içinde doğumum oldu. Gözünüzde büyütmek yerine vücudunuza güvenmeye çalışın ben öyle yapmaya çalışmıştım hep🙏🏻