Şu an 23+1deyim. 21. Haftada detaylıda özel klinikte doktor bebeğin kalbinde iki delik olduğunu ve sol böbreğinde genişleme olduğunu söyledi. Bugün eğitim araştırmada uzman perinatolog tekrar baktı ve deliklerden biri kapanmış gibi ama diğeri hâlâ duruyor kapanıp kapanmayacağı belli değil dedi. Böbrek genişliği için de sınırda bir büyüklük dedi. Nipt testi önerdi. Bende de sol uterin arter direnci görüldü. Benzer durumları yaşayan oldu mu?