Handenur1 busraa9090 benimde bugün başladı 34+4 üm otururken birşey yok ama ayağa kalktığımda yürüdüğümde aşırı derecede kasık ağrısı ve baskı oluyo sürekli WC ihtiyacım var gibi
Handenur1 minussset 36+2 olduk ağrılar geçti ama dünki kontrolde ve 35. Hafta kontrolümde sancılarım çıktı doktor da sancılarım dursun diye serum taktı erken doğmasın diye 37 olsa benimde içim rahat edecek