M3sux Kızlar özelde test yaptırdık ve dün eşimle sonucunu aldık oglumuzun korka korka gitmiştik aslında iklide ve 3lüde risk çıktı ayrıntılıda 💯 de 10 downlı dendi o kadar agladım ki kızlar sonucumda doktor gayet iyi çocugunuzda gerizekalıklık yok gayet iyi saglıklı olacak inşallh dedi o kadar mutluyumki
Deletedmom434 M3sux Geçmiş olsun öncelikle. Bir sağlıkçı olarak söyleyeceğim şey Down sendromu bir gerizekalılık değildir. Bizlerden tek farkları kromozom sayılarının +1 fazla olması.
Deletedmom434 Seymasel68 istemsizce birden sinirlendim onlar çok ama çok özel çocuklar💕 hatta artık sosyalleşmeleri açısından onların çalışabildiği bir sürü cafeler var
Deletedmom434 Seymasel68 doktorun diyeceğini sanmıyorum eğer dediysede doktorun ismini inşallah hanımefendi verir.. Eşim sağlık bakanlığında memur şikayet ettiğimde gerekli işlemler daha çabuk yapılır. Umarım doktor böyle dememiştir
Tuna58 Deletedmom434 doktorsa da iyi bir doktor değilmiş demek ki herşeyden üslubundan bile önce hiç bir doktor böyle bir garanti veremez.
Tuna58 Hiç hoş olmamış doktorun söylediği okuyan birinin gönlünü kırmadan kaldırın lütfen. Ayrıca hiçbir doktorda size bunun garantisini veremez ne demek çocuğunuz öyle olmayacak. Bu grupta bütün testleri tertemiz ultrasonda en ufak bulgusu olmadan çocuğu down sendromlu dünyaya gelen anneler var. Sizi anlıyorum sevinmişsiniz haklı olarak ama kelimelerimizi dikkatli seçelim ki kimsenin gönlü kırılmasın.
M3sux KIZLardoktor tabiiler bi garantisini veremez ama bi sakatlıgı yok gibisinden bir düşündübnce tabikide onlar özel Çocuklar kimse özel deyil demiyor başıma verirsee rabbm çekerim ❤️
M3sux Kızlar5aylık gebeyim o kadar yıprandımki bunu samimiyetsiz yazmadım ve kalbimde hiç kötülük olmadan yazdım ❤️
Tuna58 M3sux tahmin edebiliyorum bende aynı yoldan geçmiştim insan üzülüyor tabi anne yüreği tabiki sizin içinizde kötülük yoktur ama okuyan bir kişinin bile kalbi kırılsa güzel değil
Merve Bir doktor bir bebek ya da çocuk hakkında gerizekalı diyorsa ben onun insanlığından şüphe ederim. İnsanlığına güvenmediğim doktora da gitmem !