Buseeozd bende bugün 38 oldum. Ikinci bebisimi bekliyorum. Kontrolümüz vardi bugün. 5 gun daha beklemiyorum ben dedi doktorum. Suyu iyi, kanala inmemis ama tabi bellide olmaz dedi :) adet sancisi gibi sancim var. Ama o kadar. Oda dinlenince azalıyor yada geçiyor. Insani bir sabirsizlik sarıyor ki bu haftalarda nedendir belli değil. Sağlıkla gelsinler bebeklerimiz.