Kızlar selam ,
Kimyasal gebelik yaşadım ya bu ay başında ben sonra regl oldum 1 ay oldu nerdeyse hala devam ediyor. Durması için ne yapmalıyım. Yada daha önce benim gibi birşey yaşayan varmı? Doktora gittim birşey göremedi haftaya gel kamerayla rahme bakaırz dedi. Hiçbirşey anlamadım