Leylasiva21 bende toplam 6kilo almıştım mide bulantılarım geri dondu arada kusmamda oluyor yiyemiyorum bide gebelik şekeri var 1.5 kilo atmışım doktor kilo vermeme bile karışmadı bebek ona rağmen alıyor çok iyi dedi burda hiç kilo almayıp maşallah 3.bucuk kilo doğuruyorlar hiç takma canım bebeğin gayet kg iyi