Bi önceki regl tarihime göre 7 hafta 6 günlük hamileyim ama doktorun demesine göre 5 hafta 6 günlük hamileyim bugün kontrole gittim kese boyutu büyümüş ama bebek gözükmedi 15 gün sonraya tekrar kontrol istedi bi sıkıntı var mıdır yoksa 15 gün sonra gözükür mü bilen var mı