Esriii Merhaba arkadaşlar 3 gündür karnımın içinde ince bir ağrı var gelip geçiyor 26 haftalık hamileyim herhangi bir kanama olayı felan yok bebekte hareketli ama anlam veremedim yaşayan var mı