Kızlar acil fikrinize ihtiyacım var ben 5 yıl önce ilk doğumun sezeryan oldum. 5 sene sonra normal doğum yapılabilir rıza ile ama değişen yasalarla kafam karıştı 2. Hamileyim doğum Ekim kasım gibi benı devlette 5 yıl geçti diye normal doguma zorlarlar mı ?