Kızlar Allah’ın izni ile ilk regl de devlet hastanesinde tüp bebek sürecine başlayacağız bazı kişiler taze transferin tutma ihtimali daha az diyor tabii ki doktorlar karar verecek rahim durumuna göre ama merak da etmiyor değilim taze transfer ile dondurulmuş transferin tutunma için herhangi bir farklılığı var mı :) Bir de devlet hastanesinde tüp bebek yaptıranlar regl günü gittiğinde direk başlıyorlar mı yoksa bir sonra ki regl tarihine vs kalıyor mu