Kızlar selam soru başlığını nasıl yazıcam bilemedim
bat 30 ama genel bi kontrole gitmek istiyorum gebeliğe bi engel vs varmıdır diye 13 ay oldu çünkü sorum şu reglden sonramı gitmek daha doğru olur ya da ne zaman gitmem gerek bilgisi olanlar yazabilir mi