Aylinkk Kızlar merhabalar, ikili tarama üçlü tarama testleri yaptırdınız mı ? Deneyimleriniz neler ? Yada yaptırmadıysanız neden yaptırmadınız. Tetanoz aşısı olanlar var mı bir de ? Bu konularda aklım karıştı. Anlatabilir misiniz
1Kubra_ Aylinkk bugün doktor istedi yaptirmicagimi söyledim . 2 evladım var ve ilkinde yaptırdım hani bir sikinti da olsa anne karnında müdahale yapılamıyor ve doğana kadar hayat enerjin biter psikolojin bozulur o yüzden gerek duymuyorum rabbim neyi hayırlı gördüyse onu nasip etsin
deryakrgz Aylinkk ikili tarama testi yaptırdım çok şükür temiz çıktı. Aşıyı da geçen hafta perşembe günü oldum. İki üç gün ağrısı oldu vurulan kolumun üzerine yatamadım..
2cocuk2kopek Aylinkk tarama testlerini yaptırmadım down riski çıksada aldıracak değildim. Ekstra zaten o testler %50 sonuç verdiği için genelde yanlış çıkıyor direk detaylıya giriyorum yarın bu zamana kadar herhangi bir sorun çıkmadı şükür yarında çıkmazsa sağlıklı bir şekilde devam ediyor olacak
Aylinkk 1Kubra_ aşı mı taramamı istemediniz ? Bende tarama testleri konusunda yaptırmamayı düşünüyorum aslında