ErsBegAs amin amin canım inşallah evet olsaydı gözükürdü canım gözükmeyecek gibi değil benim kasılmayı görseydin bildiğin top gibi yuvarlak oğlanın üstünde oh ne güzel her şeyin temiz canım çok şükür elhamdülillah bende mayıs da yaptırıcam şeker yüklemesi bende yok gerçi diğerlerinde çıkmadı ama yaptırıyor doktor Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah