Tinkivinkidipsi keşke senin ki gibi bir an önce banada fitil başlansaydı. En azından hamileliğimin son aylarını daha mutlu geçirirdim. Çünkü dosyama bakıyorum, 21.haftamda 36mm çıkmış doktor önemsememiş. 25.haftada 31mm olunca doktor duruma uyandı. Ve YİNE fitile başlamadı. Ben o gün fitil diye tutturdum. Ama vermedi. Haliyle 3 hafta sonra 25mm düştü. 1 fitille başlandı. 2 hafta oldu 24mm düşmüş. Daha fazla fitile gerek yok iyi gidiyorsun dedi. Biraz kafam karışık. Sadece yatıyorum. Hareket yok. Kafama göre bir şey yapmak istemiyorum ama 2 fitil atmak istiyorum sabah ve akşam.