Gulefsan1 Bu sütyeni kullanan var mı emzirme döneminde. Veya bu şekilde balensiz sütyen önerisi olan. Oysho modeline benzeyen olursa tam istediğim o şekilde.
Mutluanneblog Gulefsan1 bu değil bir diğerini sipariş vermiştim hiç beğenmedim bu daha güzel gözüküyor
Fatmadmr37 Gulefsan1 ben bu markadan değil de Daginin balensiz sütyenini almıştım ilk hamileligimde. Ama ben hiç sevemedim normal atlet gibi hiçbir farkı yok uçlar belli oluyor tabi ince oluyor. Evde takarım derseniz olur ama dışarısı için uc gizleyici falan takmanız lazım mecbur. O da emzirme döneminde biraz acılı olabiliyor.
Psikoanne Gulefsan1 ben temudan önü cırt cırtlı sütyenlerden aldım , daha kullanmadım ama çok güzel görünüyor
Gulefsan1 Mutluanneblog bu da tamamen ince bez mi diye emin olamadım. Balensiz olsun istiyorum ama bir kalınlığı , hafif toparlayıcılığı olsun istiyorum.
Mutluanneblog Gulefsan1 aslında çok ince değilse bunlar daha rahat Bi arkadaş pierre cardin demiş ben de almıştım o markadan balensiz çok rahat çok ince de değil ona da bakabilirsiniz
Gulefsan1 Fatmadmr37 evet ben de uç belli edecek kadar ince olmasından şüphelendim bunun. Öyleyse almak istemiyorum
gokcekocyigiit Ben bunların her renginden aldım, Suwen Invisible soft sütyen diye geçiyor, bu defa emzirme sütyeni hiç almadım, kızımda almıştım ama pek hoşuma gitmedi açıkçası, ekstra olarak büstiyer tarzı da aldım ☺️
Gulefsan1 gokcekocyigiit büstiyer tarzı var aslında evde ama emzirme sütyeni gerekli değil mi daha rahat emzirmek için. Gerekli değilse almıyım. 1 tane aldım zaten. Yetmez diye 1 tane daha alayım demiştim.
gokcekocyigiit Gulefsan1 herkesin kendi tercihi ama açıkçası ben daha önce tecrübe ettiğim için gereksiz görüyorum, hiç tarzım değil 😅 destekli sutyen ile bile daha rahat ettim, elinizdekini deneyin, hoşunuza giderse duruma göre yine alırsınız ☺️
Fatmadmr37 Gulefsan1 evet belli ettiği için ben takamadım. Sonrasında normal sutyenim ile devam ettim. Genellikle üstüne emzirme atleti giyiyordum. Sutyeni de biraz daha yumuşak kalıp tercih ettim aşağı kolay indirebildigim o şekilde uzun süre emzirebildim.
Gulefsan1 Fatmadmr37 tamamdır teşekkürler. Ben de doğumdan sonra karar vereyim kullanıp daha iyi olcak ☺️
gokcekocyigiit Minnakpopus normalde bedeniniz neyse ona göre hatta bir beden küçük bile alsanız olur, ben l aldım, memnunum çünkü çok hafif, emzirme sutyeni gibi basit de değil kaliteli
ezgisanlikose Bende kaplı ve balenli istiyorum sarkık durmasın hem de toparlayıcı olsun diye ama bir türlü bulamadım. Önerisi olan varsa söylesin lütfen