Kızlar bugün 39. haftama girdim ve kontrolüm de vardı aynı zamanda NST’de sancım çıkmadı fakat doktorum suyumun azaldığını söyledi. Suyuma bakıldı doğumhanede açıklığıma da bakıldı aynı zamanda. Açıklık yok dendi cuma tekrar kontrole gideceğim. Sorum şu; devlet hastanesi takipliyim ve normal doğum üzerinden gidiyoruz zaten. Sezeryana dönme ihtimali olur mu sizce cuma sancım çıkmazsa nasıl bir yol izlenir 6’sına yatış verildi ama cuma günü duruma göre de bakacağız dedi doktorum doğum şekli de o gün belli olacak sanırım:/ bu arada Rabbim hepimizi bir avazda kurtarsın inşallah 🙏🏻