acelyasuss Merhaba güzel anneler ben 30+0 hamileyim saçlarımı boyatmak istiyorum ama hamileyken sakıncalı mı onu bilmiyorum yardımcı olur musunuz
Damlaaaa acelyasuss saclarimi bi görse yariya kadar bembeyaz oldu ama boyatmiycam organik boya diye bisey yok cunku neden vucuduma o kimyasallari alip bebegime gecireyimki zaten yeterinde kimyasal ve hormonal yasiyoruz hicbieey dogal degil sabret azcik
acelyasuss Damlaaaa teşekkür ederim yani organik diye birşey yok bu kadar sabrettim iki ay daha sabredebilirim sanırım