Kızlar çarşamba için yatış verildi. Suni sancı ile doğum başlatılacak. 2 cm açılmam 2 haftadır var ancak sancım ilerlemedi bebeğin pozisyonu doğuma uygun. Ama doktorum 10 saat sancı çekersin ama sonunda sezaryene da almak zorunda kalabiliriz dedi. Bu da korkuttu biraz. Kesinlikle normal doğum olsun istiyorum. Suni ile doğum yapan arkadaşlar kaç saatte ne kadar açılıp doğum yaptınız? Moralimi düzeltmeye ihtiyacım var. Çarşamba 41 haftalık oluyorum