Nannaann ben özelde doğum yaptığım için orda olduk ama üç kere girdik üçüncüde çok az algıladılar araştırma hastanesine yönlendirdiler bizi randevu alıp gittik orda da iki kere dinleme yaptılar çok az algılandı dediler 6 ay da tekrar gelin dediler gitmedim açıkçası tabiki ihmal edilmeyecek bir şey ama bebeğim ağlar ve durmayan bir bebekti bu testlerde de uyuması lazım şuan 4 yaşında çok şükür bir sorunumuz yok geçmiş olsun sizede