Valiz götürdüm ben evet, daha küçük bi şeye sığamazdım muhtemelen. Meme ucunuz hassas olacağı için meme ucunun hava almasını sağlıyor göğüs kalkanı, ucu açık kalıyor bi yere sürtmüyor.
Bebek için 3 takım hastane çıkışı, 2-3 battaniye (kış bebeğiydi kalın battaniyelerdi) alt açma için gerekenler (bez, alt açma örtüsü, pişik kremi, pamuk, kullanmadım ama ıslak mendil)
Emzirme yastığı
Kendime birini giymesem de 2 takım gecelik, hamile külotlarımdan koydum, terlik, ped ve depend (kullanmadım)
Göğüs pompası götürdüm mü hatırlamıyorum hastane karşılıyor diye götürmedim sanırım bi bakarsınız siz de kendi hastanenize.
Meme ucu çıkarıcı, kremi.
Çok geçe kalmayın siz yine de ben 34′te sancılanıp hastaneye yatmıştım çok panik olmuştuk çantamız hazır değil diye