Alttan muayene etse de şu an çok küçük olduğu için görünmez bende 6 haftalık gıttım alttan muaneye ettı doktor kese var bebek yok dedı ıkı hafta sonra gel demıstı bana da çok şükür bır sonraki gıttıgımız de kalp atışını duyduk o yüzden ıcınızı rahat tutun şu an çok küçük bir sonraki gidişiniz de inşallah görürsünüz ❤️🙏🏻