kızlar 29+4 haftalık olduk şimdi bebişimizin yatağı ve bebek arabasını aldık. kıyafetleri de bi çoğu tamam ama hala çok eksiğimiz var. instamomlar’ın aldıklarına bakıyorum ne lazım ne fuzuli emin olamıyorum. böyle mutlaka bunu al beni çok rahatlattı dediğiniz ne varsa buraya yazar mısınız