Yagmurbuse önlem amaçlı atılanlarda genelde hiçbir problem yaşanmıyor, ama örnek iki haftaya geldin bir anda belli oldu ameliyat olman gerekti bu sefer yatarak geçirmek zorunda kalıyorsun ve risk olasılığı fazla. Ama böyle önlem amaçlı atılanlarda her şey serbest oluyor genellikle ben ilişkiye bile devam ettim doktorumun önerisiyle tabii. Sadece korunmamız gerekiyordu enfeksiyon riskine karşı ve hijyene dikkat etmem gerekiyordu. Her gün iç çamaşırlarımı ütüledim her gün belden aşağımı yıkadım özellikle herhangi bir kimyasal kullanmadım Vajinal duş almadım onun haricinde ekstra bir şey yapmadım her şeyime devam ediyordum hatta şu an yorulduğumdan daha fazla hamileliğimde yoruluyorum. 36 haftaya gelince sadece rahım agzım epey kısalmıştı dinlemem gerekiyordu onda da problem olmadı çünkü haftam yeterliydi. Sadece size önerebileceğim tek şey idrar tahlili vermeniz her ay çünkü idrar yolu enfeksiyonu çok sinsi ilerliyor ve erken doğumu tetikliyor kesenin patlamasına sebebiyet veriyor. Ben de hiçbir belirti olmadan her ay idrar yollarında enfeksiyon çıkardı ve defalarca antibiyotik kullanmak zorunda kaldım onun dışında hiçbir problem yaşamadım gayet güzel bir hamilelık gecırdım, sadece ilk üç ay düşük riskim vardı kanamam olmuştu onun dışında her şey yolunda ilerledi ameliyattan sonra