babyandmomy__ Kızlar bugün 40+3 oldum çarşamba günü suni sancı veya sezaryen dedi doktor suni sancı denemek istiyorum ama sancım yok bebek de kanalda değil bu durumda olup suni sancı ile doğum yapanlar sürecinizi anlatır mısınız 🩷
Gizemnur1111 babyandmomy__ ben yaptım ne açılmam vardı ne sancım ama yavaş yavaş 3 cm oldu açılmam sonra ağrı giriyor tabi biraz zordu ama sonrası kolay oldu
Glhayat_54 babyandmomy__ ilk hamileliğimde haftamda kontrolümde farkedildi sancısız 4 cm acılmam olmuştu. O yüzden hemen yatış yapıldı suni sancıyla doğum yaptm.. Açılmam çabuk oldu. Açılman çabuk olduğunda da doğumda çabuk gecip gidiyor.. Yani önemli olan burda açılma durumunuz, açılmanız yavaş ilerlerse sancı cok çekersiniz Allah yardımcınız olsun.
Mom6535 babyandmomy__ Bebek kanalda değilse suni sancı ile nasıl doğum yaptırmayı planlıyorlar bilmiyorum normalde bünyem o kadar acıya dayanıklı ki anlatamam uyuşmadan dikiş arttırabilirim canım çok az acır ama maalesef suni sancı benim için ölüm gibi biseydi doğumdan değil suni sancıdan korktum diyebilirim ama sende az ağrıya sebep olabilir bilmiyorum ben 12 saat çektim ve doğum yaptım doğduğu anda tüm acılar dindi sanki doğum yapmamış gibiydim normal doğum candır ama suni sancı korkutuyor
babyandmomy__ Glhayat_54 çok teşekkür ederim benim en son 1 cm vardı açıklık bebeğim de 3700 civarı kilosu deneyebilirim diye düşündüm ama kanalda değil sizin bebeğiniz kanalda mıydı suni sancı almadan önce
babyandmomy__ Mom6535 kafası her an kanala girebilir pozisyon uygun demişti acı çekmekten korkmuyorum açıkçası normal doğum sonrası çok rahat olacak çünkü tek aklıma takılan doğum süresi uzarsa bebek strese girer mi acaba diye ama hastane ortamındayız hemen müdahale ederler
Glhayat_54 babyandmomy__ Kanaldaydı demekki sezeryan konusu yada sıkıntılı bi konu hiç gecmemişti. 8 yıl öncesi bi durumu anlattım size😊 Şimdi ikinciye hamişim bunda ne durumda oluruz bilmıorm 😊🙈
Gizemnur1111 babyandmomy__ baş aşağıydı ama kanalda değildi doktor sorun olmayacağını söyledi sancıyla beraber kanala girdi sanırım
Mom6535 babyandmomy__ bebek strese girmez bence ben çok paniktim ailemden uzakta tek başıma doğum yaptım bide bende onun da stresi vardı eşim belimi sıvazlayana kadar açılmam olmuyordu ama acı çekiyordum belimi sıvazladı ve ben bir saat içinde 9 cm açıkla ulaşıp doğum yaptım eşiniz destek olursa hemen rahatça doğum yapabilirsiniz endişe etmeyin bebekte zaten ona göre programlanıyor doktorunuz da takip eder hayırlısıyla kucağınıza alın inşallah
babyandmomy__ Mom6535 çok teşekkür ederim böyle pozitif şeyler okuyunca stresim azalıyor Allah razı olsun 🙏🏻