Merhabalar ben normalde son adet tarihim 28 Şubat normalde 8 haftalık olmamız gerekiyor ama biz kalp atışını duyamadık geç döllenme olabilir denildi benek küçük yeni oluşuyor ondan olabilir denildi en kese var beslenme kesesi de var ama bebeği tam göremediler . Bugünde gittim yine baktı bebeği ölçtü normalde bu hafta normal bebeği tam görmemiz gerekiyordu dedi cuma tekrara gel ama sanmıyorum dedi anestezi ile kürtaj yaparak alabiliriz dedi .böyle olan var mı ne yapmalıyım ?