Htc03003 Kızlar az önce koltukta uzanıyordum kalktım bi baktım koltuk ıslanmış altımdaki eşofman ıslanmış suyum gelmiş olabilir mi hiç anlamadım ilk hamileliğim ne sancım ne başka bişeyim
Esma006 Htc03003 sancı hemen olmaz diye biliyorum doktorunuza gidin direk fazla durup da bebeği riske atmayin
Kubra001111 Htc03003 doktora gidin bence biz burda ne desek de olmaz anlattığıniza göre suyunuz gelmiş
Htc03003 Esma006 Rafaelli Dmttthemum nişan falan gelmedi bebiş de hareket ediyor terledimmi su mu geldi hiç anlamadım
Esma006 Htc03003 hissedilmeden olan birşey ise idrarinizi bilerek yapıyorsunuz sonuçta bu istenilmeden yapıldıysa su yani nişan gelsin gelmesin acile veya doktora gidin rikse atmayın
Esma006 Htc03003 nişan geldikten sonra evet evde beklenir en fazla üç gün fln o üç gün geçtikten sonra kanama su yada kasılma ağrı girer dakika bir böyle yani ama şu gelmiş gidin derim
Htc03003 Esma006 Esma006 Demet_yldz Rafaelli minikbebegim06 Kubra001111 kızlar gittim suyu normal hareketleri normal nst de sancı çıkmadı kendi doktorum da ameliyattaymış geri geldim yarın gidicem tekrar acaba farkında olmadan idrar mı kaçırdım anlamadım sadece enfeksiyon fazla dedi bu doktor son haftalar enfeksiyon yaşayan oldumu
Demet_yldz Htc03003 geçmiş olsun enfeksiyon yaşamadım ama yarın gidin kendi doktorunuza yine iyi olur
Esma006 Htc03003 benimde enfeksiyonum olmuştu bir günlük bir ilaç bir bardak suya toz atılıyor ve içiliyor gece idrar yaptıktan sonra içip uyuyorsun az da olsa geçiriyor ilaç vs yazmadilar mi
Elifcc Htc03003 nasıl emin olmadan gönderirler ya benim suyum gelmişti hiç sancım yoktu meğer hissetmiyormuşum hemen suniyle doğumu başlatmışlardı haftam erkendi ya suysa ve sıkıntıya girerse bebek emin olmaları lazımdı açıkçası
Kubra001111 Htc03003 ben de enfeksiyon başından beri var ama böyle koltuğa dışına çıkacak kadar değil onun için doktorum da suya katılan toz şase vermişti bir ara enfeksiyon yüksek çıkınca antibiyotiğe başlattı öyle geçti
Htc03003 Esma006 hayır yarın kendi doktoruma gidicem bu doktor geçici baktı bana suyun falan normal dedi kendi doktorum ameliyattaymış
Htc03003 Elifcc suyuma baktılar ve suyun iyi seviyede normal dediler amniyoşur testi varmış su olup olmadıgını ögrenmek için onu alın dediler fakat hiçbir yerde bulamadık sizin suyunuz azalmışmıydı gittiğinizde
Elifcc Htc03003 suyun hala vardı ama bana 3 cm açıklığın var yatış yapalım dediler 35+6 haftadaydım suyumun gelmiş olmasını bile es geçemedi doktor suni sancıyla doğumu başlatttılar o yüzden söyledim belki gelen suyunuz değildir benim kesin suyumdu
Htc03003 Elifcc alttan muayene etti açılma falan var demedi bana acaba idrar mı kaçırdım farkında olmadan hiç anlamadım çünkü doktorun asistanı son dönemler idrar kaçırma oluyor farkında olmadan dedi
Elifcc Htc03003 doğrudur gerçekten oluyor benim sancım varmış onu bile hissetmemişim ben oluyor böyle şeyler sağlıkla kavuşun inşallah 🎀💕