Cimcimembenimle Hanımlar ben randevu bulamadığım için 32+5 te rapor alabiliyorum fakat 32 sonrası için rapor alana kadar o 5 günlük süreçte çalışıcam peki bu ödemeyi işyerim maaşıma ekliyor mu bilgisi olan var mıdır
nurssmom Cimcimembenimle işyeriniz sigortanızı ödediği için sıkıntı olur sigortanızı ödemek zorundalar sonuçta bi kaç gün kendileri. İş yerinizin insiyatifine kalmış