Aysenurckmk Merhaba. 14 haftalik gebeyim. İki gundur adet sancisi gibi agrim var,ara ara artiyor. Biraz da su gibi akinti oldu. Bu hafta da normal mi?
Mom6535 Aysenurckmk bir doktoruna görün istersen içinin rahatlaması için kanaman yoksa sorun yoktur diye düşünüyorum ama şu gelmesi hoşuma gitmedi pek fazla belkide rahim genişlediği için ağrın oluyordur ama ihmal etme canım ne olur ne olmaz ❤️