Gulsah7171 ben gebeliğin en başından beri sadece vinalac kullanıyorum içinde zencefil olduğu için bulantı sıkıntısını da önlüyor ve probiyotik olduğu için kabız da olmadım. Bana da doktorum folic asit beşla dediğinde bana önerebileceğiniz multivitamin de varmı demiştim ya sadece bunu kullan ya da sadece folic asiti kullan demişti içinde yeterli miktarda folic asit de var çünkü. kan değerlerim de hep normal seyrediyor ve çoğunlukla yeterli beslenemiyorum iş koşuşturmacasından