Beril16 Kızlar merhaba, Doğumdan önce perine masajı yaptınız mı? Kaçıncı haftada yapmaya başladınız? Sizce faydası oluyor mu 🌸
Ceiydda Beril16 doktorum önerdi 36. Haftanın başındayken daha yapmadım hiç vajinal hasarları önlemeye yardım eder dogjm aninda demisti
Sazenin Beril16 bana hemşireler doğum öncesinde yapmışlardı suni sancı ile doğurdum, baya açılmayı hızlandırdı ama tabi epizyotomi yapıldı yine de
Anneyiimbenn İnternette araştırdığımda 34-35.haftalarda başlanılmasını söylüyordu. Yırtılmanın da önüne geçiyormuş işe yarar mı bilmem ama ben yapmayı düşünüyorum denemekten zarar gelmez
Beril16 Anneyiimbenn Ceiydda Banada gebe okulunda tavsiye etmişlerdi. 37+6 dayım. Doğumu tetikler diye korktum yapmaya 🥹 En güzeli başlamak belkide 🌸
Sinif177 Yenianne1991 eşiniz işaret parmaklarına Hindistan cevizi yağı sürecek. Vajinanın tam ortasına iki parmağını 1 cm kadar sokacak. Parmağını kenarlara doğru u çizer gibi açacak. Ama bunu yaparken anüse doğru baskı yaparak yapacak.
Yenianne1991 Sinif177 bir kere denemeye kalktım o kadar zorlandım ki anlatamam size. Yani sanki ilk defa orayla ilgili bir şey yaşıyorum gibi hissediyorum çok kasıyorum
Sinif177 Yenianne1991 ben de çok kasıldım. Doktor o zaman sık ilişki dedi. Ama epizyo da çok zor oluyormuş. Tekrardan eşim başladı. İlk önce alışana kadar 1 parmak sonra iki parmak şeklinde yapıyor. 35 ya da 36 dan sonra başla demişti doktorum.
Melikeakts 36 dan beri yapıyorum kızlar ilk zamanlar bende zorlandım fakat sonraları alışıyorsun yumuşama ve açılma olduğunu bile hissettim kesinlikle deneyin iyi birşey. Her gün yapmaya çalışıyorum. Doğum da da inşallah işe yarar