Kızlar bugün rutin kontrolüm vardı. Şuan 30+2 haftalığız. Birkaç haftadır karında aşırı kasılma ve sertleşmem vardı. 2 kere şiddetli sancı gelmişti ama düzenli değildi, suyumda gelmed diye doktora gitmedim. Çünkü bebeğin hareketlerini hissediyordum. Bugünkü kontrolümde şikayetlerimi belirttiğimde doktor ultrason kontrolü yaptı. Suyum normale dönmüş şükür rahim ağzı uzunluğumda iyiymiş o yüzden alttan muayene edilmedim. Ultrasondan kalkmadan kasılma yaşamaya başladım. Karnım yuvarlak değil bildiğiniz çubuk gibiydi o an öyle bir kasılma ama alışkındım tabi ben birkaç haftadır. Doktor tam o sırada bebeğin baş aşağı olduğunu söylemişti. Karnıma baktı biraz kendisi dokundu hemen NST’ye yolladı. NST’deyken yine aynı şekilde oldu karnım ebelerde karnıma dokunup kontrol ettiler. Sancım çıktı malesef. Birsürü ilaç verdi. Yan etkisi yüksek ilaçmış bi tanesi. Doktora tekrar indiğimde doktor elle muayene yaptı alttan. Açıklığım yoktu. Eğer bu hafta suyum gelirse acil doğuma alınacağımı söyledi. 2 gün sonrada doğumhaneye gelmemi söyledi. açıklığım olursa yatış olacak. Korkuyorum. Çok erken daha napıcağımı bilmiyorum.