Kızlar beni hem aile hekimindeki ebe çağırıyor hem de düzenli kadın doğuma gidiyorum: tansiyon konusunda kadın doğumcum bugüne kadar hiç bir şey söylemedi 33.haftam ama ne zaman sağlık ocağına ebeye kontrole gitsem velveleye veriyor etrafı. Tansiyonumu ölçerken beni sürekli konuşturmaya çalışıyor. Bir de normal çıksa da normal çıkmamış gibi davranıyor onu da şöyle anladım ilk gittiğimde tuzu az al dedi tansiyonu 2 kez ölçtü öfledi püfledi benim de ilk muayene stres oldum korktum ama kadın doğumcum normal diyince rahatladım neyse sonrakilerde değerleri de hatırlıyorum. 117/78 çıktığında tuzu azalt dedi çok alıyorsun öyle çıkıyor dedi çok korktum annem de oradaydı anne çok mu yüksekti dedim annem ben baktım sonucun normaldi dedi bu sefer yine gittim 118/82 çıktı 82 sınıra çok yakın tuzu komple kes dedi ama kendi doktorum bir şey demiyor. Bana diyor ki zehirlenirsin aşırı korkuyorum stres oldum. Bu değerler riskli mi sonuncusu özellikle?