Gizem-1009 Merhaba eşim bulaşık makinesi alacak ta beğendiğiniz güzel makina kullandığınız memenun kaldığınız hangisi
bcmbzz Gizem-1009 bende Bosch 4 programlı vae çok da memnunum.bulaşık mak çok Programlı olması hiç önemli değil hep 1-2tanesini kullanıyoruz zaten ki program arttıkça saçma şekilde fiyat da artiyor çok gereksiz