İlk gebeliğimde 57 den 82 ye çıktım doğumdan sonra 76 kiloydum. Yememi azalttım hareketi arttırdım 63 e kadar düşebildim . Herkesin yapısı farklı olabildiğince hızlı vermek lazım bence çünkü 63 bana yapıştı ne yaptıysam gitmedi. Emzirirken bol su için bol hareket edin başka yolu yok gibi