Seymasel68 boyamak zorunda olmasaydım tercih etmezdim aslında ama beyazlarım çıkmıstı benim kendimi kötü hissediyordum 😄 kuaför güvendiğim yıllardır bildiğim biri titiz çalıştı daha bi özendi falan hiç sıkıntı yaşamadım çok şükür o yüzden eğer bildiğin bir yer ise gönül rahatlığıyla tabi doktorun da izin verdiyse oh mis gibi çıkarsın kapısından valla 😄