Ozlem93333 Kızlar otururken veya yatarken vücudumda sarsılma hissediyorum hamilelikten midir deprem sarsılması mı bilemedim lambaya bakıyorum bişey yok.. bu durumu yaşayan var mı
hemsireblog1 Ozlem93333 günlerdir böyle uyanıyorum bende. Bugünde böyle uyandım. Bence deprem stresi ben öyle yorumladım
MervEslinArden Ozlem93333 Hafta büyüdükçe bu his hep oluyor sürekli bi ittirip duruyorlar oda sarsıyor gece artık uyanmalar başladı hareketlerden
Selim_Alparslan Ozlem93333 Psikolojik açıdan sallanma hissi devam edermiş kendi kendinizi yönetin diyor uzmanlar ama nerdeee 🙄 bende aynıyım canım. Cok korkuyorum buyucekmecede oturuyorum ve artcilar bile vuruyor alttan 😓
Sivasgelini Ozlem93333 günlerdir böyleyim bebeğim tekme atıyor ben sıçrıyorum deprem oluyor diye rabbim yardımcımız olsun
Ozlem93333 Teşekkür ederim. Tansiyonum mu düştü diye de düşündüm hem sarsılma hissi var hem birden halsizleştim midem içim bir tuhaf oldu sersemleştim🥺