okuyananneeeee Sanki bir kaç gündür azaldı gibi perşembe kontrole gittim her şey yolundaydı . Tamamen hareket etmiyor değil arada kıpır kıpır ama güçlü ve can acıtan şekilde olmuyor . Bir sorun mu var acaba , yoksa yavaşlama normal mi bu haftalar da
free1 okuyananneeeee benim de aynı hiç güçlü değil içim de kayar gibi oluyor oda yanılıyor muyum hareket mı acaba diye de düşündürmüyor değil yarın kontrol var ama gitsem mi gitmesem mı acile arada kaldım
okuyananneeeee free1 benim günü gününü tutmadı ya o gün çok hareketsizdi dün acayip hareketliydi. Sabah hareketinden kasıkalrım ağrıdı , şuan sessiz 😄
dilsinati Benimde canavar gibiydi gece gündüz halen öyle ama azaldı yani şöyle güç olaral azalmadı süre olarak arası açılıp seyrekleşti diyebilirim
okuyananneeeee bebegimibekliyorum__ ya bazen forum da okuyorum hareketi yavaşlayınca kordon dolanması vs de diyorlar insan endişeleniyor ister istemez